Dag 8 - Tre favorit tv-serier

Mina tre favorit tv-serier är......
Chuck, en jätte bra action och komedi serie kan man faktiskt säga. Det handlar då om
Chuck och hans tjej sahra (stavning) som är hemliga agenter, dem har också två vänner
som dem jobbar tillsammans med. Den här serien här den mest favorita serien av dem här tre som ni kommer att få se nedanför. Den här säsongens avsnitt har slutat för säsongen så jag längtar som en galning efter att dem nya avsnittet ska komma, det är skit spännande.

Glee är en annorlunda serie, tycker jag. Det är dans, musik, komedi(lite) och tånårslivet (på ett kanske inte så jätte seriöst sätt). Men eftersom jag gillar dans och musik så tycker jag om den här serien.

Simpsons, som dem flesta vet vad det är för serie. Den här serien tycker
jag är rolig.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?