Dag 14 - En bild på någon jag älskar och min dag!

Jag älskar mycket här i världen. Men mest är det nog min kanin Smulan och mina vänner och familj. Dem betyder väldigt mycket för mig och är där när man behöver dem. Till och med min kanin Smulan, hon är världens bästa och underbaraste kanin och jag älskar henne. Jag älskar dem alla, ni är bäst!!♥♥♥♥
Underbaraste Smulan!♥ Tyvärr så har jag ingen bild på hela min familj och vänner. Men ni förstor nog ändå
hur mycket jag älskar dem!♥

Imorgon får ni veta dag 15 två saker jag längtar efter.
Nu gå vi in på nåt helt annat. Nämligen min dag.
Jag har varit i skolan som har kännt om en väldigt seg dag. Men imorgon är det tisdag och då har vi två timmars håltimme, så då blir inte dagen lika seg. Hoppas att det blir fint väder och att det inte regnar för mycket. På håltimmen imorgon så ska jag plugga för vi har så mycket nu dem sista två veckorna så då behöver jag dem två timmarna. Imorgon i skolan så ska min klass åka till teleborgshallen för att kolla på dem i klassen som ska spela mot andra skolor. Vi ska vara där hela förmiddagen. Åh, just det jag kom på att vi kanske inte kommer att ha två timmars håltimme imorgon för att vi har en sån dag som man kan jobba om man har missta något eller vi förjumpa sig i nåt ämne. Så det är synd att dem två timmarna kanske försvinner imorgon men vi få hoppas att dem inte gör det. Ja, det var det jag hade att säga nu och nu ska jag gå och göra mig ioning så att jag kan lägga mig. Men vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah


MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

åh så söt :)

vad gör du? :)



URL: http://mooollys.se


MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe okej, kul? :) nej jag gör inget, är så arg!!!



URL: http://mooollys.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?