Våfflor och mys!

Hejsan!
Nu har man nästan ätit våfflor och myst med familjen. Våfflorna var jätte goda. Till efterrätt så tog jag en turkisktpepparglass, den var faktiiskt väligt god men mitten var inte så jätte god det var mest starkt. Sen jag uppdaterade innan så har jag spelat lite fotboll med lillsyrran och cyklade ner till jazz-dansen. Dansen var kul och varm. Men det var skönt och cykla hem sen och ännu skönare var det att komma hem till klara våfflor. Imorgon så är det skola igen. Måndagen ska väl bli helt ok men på tisdagen och onsdagen så ska vi har hälsovecka så det känns väl inte hundra procent jätte kul. Vi ska typ ha yoga och prata om självförtroende och typ massa annat ska vi göra. Men jaja det är inget jag kan göra åt så det är bara att köra på. Men nu ska jag duscha och sen kanske kolla på dubbelliv. Så godnatt alla bloggläsare. Puss och Kram<3
Ps. Kommer ett litet inlägg med bilder från lördagen när Ellinor kom till Växjö lite senare.
//Hannah
Te och våfflor, MUMS!:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?