Plugga och sen uppvisning!

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hann inte och orkade inte. Jag kan ju börja med att berätta vad jag gjorde igår. Jag var i skolan och den var ganska chill, hade bara tre lektioner och två timmars håltimme. Efter skola så tog jag bussen till stallet. Där red jag hästen Grady. Vi gjorde en väldigt rolig bom övning. Man hade upp ställda bomar i varje hörn på ridbanan och sen så red man över dom och så, väldigt kul var det. Efter det så hämtade mamma mig vid ungefär sex. Sen när jag kom hem så gick jag ut till Smulan. När jag kom in så åt jag och duschade och sen la mig i sängen och kollade på 30 grader i februari, den serien är faktiskt ganska kul. Ja, det var det jag gjorde igår. Nu ska jag berätta om dagen. Jag har då varit i skolan. Där så kollade vi klart på filmen på musiken, skutade väldigt lyckligt och det var en väldigt bra film. Vi hade också bild, det var väldigt kul. Efter skolan så cyklade jag hem och åt mellanmål. Och nu sitter jag och pluggar lite, men sen ska jag gå ut till Sulmulan innan jag åker till en dansuppvisning som jag ska dansa i, jag ska dansa sakta och snabb Boogie Woogie och dubbelbugg, få hoppas att det kommer att gå bra. Men jag måste gå nu men bloggar mer senare, puss och kram<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?