Mästerkocken, final!

Hejsan!
Nu sitter man hemma och är ganska trött efter en jobbig träning. Men när man kom hem från träningen så satte man sig och åt lite och kollade på Mäaterkocken. Det är så himmla spännande. Jag hoppas att sigrid vinner. Skolan idag har varit rolig. Vi har haft vår sista hälsodag idag och det var skönt att komma tillbaka till vardagens skolschema. Efter skolan så cyklade jag hem tillsamans med Moa och Zoe. Moa och Zoe skulle va, jag kunde inte var för att jag var tvungen att sitta och räkna matte. Jag räknade matte i några timmar tror jag. Sen när jag var klar med det så åt jag mat. Och sen åkte till Boogie Woogie träningen. Imorgon så är det torsdag och då ska man ha profil-ridning på morgonen och vi ska hoppa ska bli jätte kul. Jag ska hoppa med en liten pnny som heter Chuck, han är lite seg men om mam bara driver på honom odentligt så ska det gå bra. Men nu måste jag gå. Så vi hörs igen imorgon. Ha det så bra så länge, godnatt. Puss och Kram<3
//Hannah'





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?