Hemma och nu är det dags för att plugga!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från stan med mamma. På stan så tog jag ett hål i vänstra öra, men senare när det första har läkt lite så ska jag ta ett till på vänstra och ett på högra. Jag köpte också en väska för 149 kr på H&M, öronhänge för 50 kr på H&M och ett par nya converse ( mina gammla var för små) för 699 kr på Stadium. Ni ser dom sakerna på bilden här nedanför↓. Igår så var jag på Boogie woogie träning och det gick väldigt bra. När jag kom hem från träningen så kom Moa hem till mig och vi kollade på chuck och åt Tacos, MUMS! Sen när Moa gick hem så kollade jag och lillsyrran på minuten och sen kollade jag på en kärleks film (hade tråkigt), den var väl ok. Men nu är jag då hemma och ska snart börja med att plugga matte och sen lite tyska. Så jag måste gå nu men bloggar mer senare. Jo förästen jag glämde säga en sak det kanske kommer att bli frågestund här på bloggen imorgon till nästa vecka på söndag. Men vi hörs, puss<3
//Hannah
Väldigt nöjd med köpen!:)

Nöjd!:)


Zoe

Nu har vi likadana örhängen ju (dem från H&M)! Haha vi kommer se så snygga ut!! :D <3



URL: http://zoesfotoplats.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?