Förlåt!...

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering. Men igår så gjorde jag väldigt mycket. Först var jag på stan med Moa och Cajsa. Vi var där hela dan och jag kom inte hem förrän vid fem och då var det bara att sätta sig och plugga. Sen när jag hade pluggat kalrt så tittade jag på drömmen om landet och sen var det bara att gå och lägga sig. Ja, det var min studiedag. Den var jätte rolig. Men just nu sitter jag med Moa och Cajsa i skolan och vi väntar på att SO lektionen ska börja. Jag har fotat lite i helgen och jag tänkte lägga upp dem men det kan jag inte göra just nu för att jag har glömt saldden för att föra över bliderna till datorn och sen måste jag redigera dem också. Så dem bilderna kommer när dem kommer, så vi få hoppas att dom kommer så snabbt som möjligt. Men jag måste gå nu. Puss<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?