En underbar dag!

Helt otråligt vilket underbart det har varit idag. Jag cyklade idag till skolan och det var helt underbart och jätte skönt. Ja, min dag då. Den har varit rolig. Har skrattat mycket med min kompisar. I skolan så har vi haft Idrott, vi dansade bugg inte jätte kul vi har också haft Svenska som vi läste hela lektionen det var helt ok, Musik som vi pratade om filmen " Bodyguard" och sist men inte minst så hade vi bild som var rolig. Efter skolan så cyklade jag och Moa tillsammans hem till högstorp. När jag kom hem så åt jag mellanmål och sen satte mig och pluggade. Efter ett tag så skulle jag åka till Boogie Woogie träningen som var kul men jobbig. När träningen var slut så åkte jag hem och när jag kom hem så åt jag mat och samtidigt kollade på Mästerkocken, hoppas att sigrid vinner nästa vecka. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, så puss och kram på er och godnatt<3
//Hannah


Moa

Sv: Tack underbara hannah!:)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?