En långdag men rolig också!

Hejsan!
Nu sitter jag i mitt rum och har precis gjort klart NO läxan men nu ska jag också plugga matte lite och sen kolla på glee, chuck på tv eller läsa i Twilight boken, men jag få se vad jag gör. Men i alla fall idag har man spenderat mesta dagen i en sporthall. Med hela skolan. Vi var i Araby Park Arena (APA). Där hade vi bollsporterna vollyboll, innebandy, footboll och basket. I slutet av dagen så hade vi det vinnande laget av eleverna som fick mötta lärarna. Eleverna vann!:) Sen vid halv två ungefär så kom min mormor och morfar och hämtade mig och Moa. När vi hade skjutsat hem Moa och när jag kom hem så åt jag upp resten av min matsäck och sen gick jag ut till Smulan. När jag var klar med det så gick jag in och satte mig och pluggade. Det var det jag hade att skriva nu men jag tror att jag bloggar mer senare, hörs så länge, puss<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?