Dags för tv!

Hejsan!
Nu ska man kolla på "Drömmen om landet", en ass bra serie. Jag kan börja att berätta om min dag. Jag har varit i skolan som alla nadra vanliga vardagar. Skoldagen har varit rolig men jag saknar Zoe det känns så tomt utan henne. Hon har inte varit på skolan på länge för att hon har varit sjuk. Få hoppas att hon kommer till skolan imorgon. Men i alla fall, efter solan så cyklade jag, Moa och Cajsa hem till Moa. Där åt vi våfflor med sirap. Första gången jag åt det. Det var inte världens godaste men det var helt ok. Efter det så gick vi ut till forboll planen som ligger nära Moa och spelade forboll på skoj. Efter ett tag så cyklade jag hem. När jag kom hem så tog jag ut Smulan  och gjorde ioning hennes bur lite och sen satte mig ute med henne och räknade matte. När jag var klar med det så spelade jag lite fotboll med Wilma tills vi skulle äta. Sen nu efter maten så har jag inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag göra ioning mig och sen gå ne till resten av familjen och kolla på "Drömmen om landet". Så måste gå nu men godnatt alla underbara läsare. Uppdaterar mer imorgon. Puss och Kram<3
//Hannah


wilma

snygg blogg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?