Avslöjad överraskning!

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade igår. Som ni vet så skulle jag och mina kompisar får en överraskning av Moa igår. Och överraskningen var.... att ellinor kom!!:D För dem som inte vet vem det är så är det en kompis då till mig och vi gick i samma klass innan men sen så flyttade hon till Linköping. Så det var skit kul att träffa henne. Vi hade jätte kul. Först så åkte vi till Grand och gick där och sen senare åt där sen åkte vi till stan men va inte där så länge för vi åkte hem till Moa och spelade fotboll. Det var jätte kul. Jag kan också berätta om min söndag. jag har inte gjort så mycket bara suttit ute i det fina värvädret och läst i Twilight boken jag har också sett klart twilight filmen. Men nu ska jag gå ut och spela fotboll med lillsyrran så måste gå nu. Puss och Kram<3
//Hannah
Ps. Det kanske kommer bilder från igår när vi var med Ellinor.
På väg till grand. Står och väntar på bussen!:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?