Mys framför en film!

Hejsan!
Nu ska man hoppa in i duschen och sen kolla på en film, ska bli jätte mysigt och det är ju så himla skönt att man är ledig imorgon också. Skolan idag har varit helt ok. Efter skolan så åkte jag till stallet. Vi hoppade på ridningen, det var jätte roligt. Jag hade hästen Tato och han ska jag ha nästa vecka också. Nästa vecka på ridningen så är det sista gången och då ska vi fika och hoppa nåt som heter studs. Det är när det är flera små hinder efter varandra och när man sen hoppar över dem så känns det nästan som om man studsar. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska gör. Bara ta det lugnt antar jag. Men nu vill jag hoppa in i duschen så att jag kan börja kolla på filmen. Så vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon. Så godnatt i så fall, puss och kram♥
//Hannah
Hästen Tato som jag red idag.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?