Jätte trött!

Hejsan!
Nu har man kollat lite på bloglovin. Men ska nu hoppa in i duschen och sen lägga sig. Är ass trött eftersom vi sovde över med klassen i skolan igår. Och det var vissa som typ sprang runt och skrek så att man inte kunde sova. Så man sov och vaknade hela tiden igenom hela natten. Så nu är jag väldigt trött.
Skolan idag så har vi inte gjort så mycket bara att vi har lämnat in skoldatorerna men jag har löst det med bloggandennt och bilderna. Efter skolan så åkte jag till stallet, det var sista gången innan sommarlovet, så det är väldigt tråkigt att det är slut med den här terminen. Men man kommer ju tillbaka efter sommalovet. På teorin så fikade vi och på ridningen så hoppade vi studs, det var jätte roligt. Jag hade hästen Tatao, igen. Det ar det jag hade att säga nu för nu måste jag gå men vi hörs imorgon. godnatt, puss och kram♥
//Hannah







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?