Goodnight sunshines!

Hejsan!
Blir ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. På fotbolls matchen så vann Moa lag med 4-1, dem spelade jätte bra. Sen cyklade vi hem efter det. Sen har jag inte gjort så mycket idag efter skolan. Men imorgon så slutar vi vid tolv och då ska jag och Moa först äta mat i matsalen och sen cyklar vi hem. Och när jag kommer hem så ska jag byta om och fixa ioning mig till min kusins student, det ska bli jätte roligt. Självklart så hänger kameran med, så på lördag så komemr det förhoppningsvis upp massa med bilder på studenten. Det kankse kommer upp en bild på hur jag ser ut imorgon innan vi åker men det är bara om jag hinner. Sen vet jag inte rikktigt vad jag ska göra med håret. Kanske ta till plattången och göt lockar eller våglockar eller vad man kallar det för. Men vi få se hur det blir imorgon. Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Nyduschad och klar. Nu dags att gå lägga sig♥


Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Snällt sagt, tack:)



URL: http://patriciac.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?