Godmorning sunshines!

Hejsan och godmorgon!
Nu sitter man hemma och har trårkigt men ska snart gå ut till Smulan och ge henne medicin. För dem som undrar så mår Smulan jätte bra och är pigg som vanligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det kommer jag väl på under dagen. Jag kanske ska va med Moa efter att hon har spelat sin fotbolls match eller så åker jag dit och tittar på henne, men vi få se hur det blir. Igår så bad jag min pappa att leta upp det stativet som vi hade och han hittade det. Så nu är det bara att sätta igån att fota. Det kan jag visa i ett videinlägg eller med bilder hur stativet ser ut och så. Sen nån dag så ska jag åka till biblioteket för att låna fotograf och foto böcker så att jag kan lära mig mycket med fotografi. Men nu måste jag gå men vi hörs senare, puss och kram♥
//Hannah
Bjuder bara på en webcam toy bild.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?