Vattenbubblor!

Hejsan!
Idag har det varit en lugn dag. Jag har inte gjort så mycket. Det var på eftermiddagen det hände mer, för då kom Annie till mig. Vi gjorde inte så mycket men vi hade kul endå. När hon hade gått så fick jag ett ryck att fota. Så då sprang jag och hämtade min kamera och började att fota. Jag fotade blommor för det var det jag var sugen på att fota. Jag blev väldigt nöjd med bilderna. Så i det här inlägget visar jag dem första. Dem andra bilderna kommer imorgon eller så kommer alla bilderna imorgon. Men det är inte säkert om jag hinner. Meb jag lovar er att bilderna kommer att komma upp på bloggen nån gång. Bättre sent än aldrig;). Men nu ska jag gästblogga på Moas blogg och sen fixa lite med veckans fototolkning. Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Ingen redigering. Kamera: Lumix DMC-FS11





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?