Mycket som kommer att ske!

Hejsan!
Det är mycket som kommer att hända denna vecka som kommer nu. Imorgon så åker jag till Liseberg med Annie och hennes familj. På tisdag så kommer det vänner till hos från danmark och samma dag så åker vi till Öland. Där är vi i två nätter och kommer hem på torsdag. Sen stannar vännerna från danmark hos oss till fredag eller lördag. Så det betyder att det kanske inte kommer att bli mycket bloggning men jag ska göra några tidinställda inlägg så att det inte blir helt tomt på bloggen.
Just nu så ska jag planera lite saker på bloggen så att det blir bra här på bloggen medans jag har det fullt upp nästa vecka. Bland annat så måste jag påbörja veckans fototolkning till nästa vecka eftersom jag inte hinner göra det nån annan dag i veckan och jag vill vara säker på att jag kommer kunna göra det. Ja, så då vet ni hur det ser ut framöver på bloggen men det ska nog bli bra ändå. Lite senare idag så har min familj blivit bjuden på grillning hemma hos Annie och hennes familj. Men vi hörs, puss och  kram♥
//Hannah
Bilden har inget med inlägget att göra. Men jag skrev ju i inlägget att jag kommer att vara borta mycket den veckan som kommer nu och då tänkte jag på när jag var i Gotland men Annie och hennes familj. Då hittade jag denna skylt som ni ser ovanför på en dörr i Gotland. Det tyckte jag var kul, hehe;).
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?