Skola, pizza, frisör!

Hejsan!
Nu har man kommit hem från frisören och man blev väl nöjd med klippningen. Men i alla fal idag i skolan har det varit soft. Vi hade språk, idrott och SO. Efter SO så slutade vi för dagen och det var vid tolv så himla skönt!:D Ja i alla fall när vi hade slutat så åkte jag och Moa och beställde pizza på Högstorps Pizzeria och sen gick vi hem till mig för att käkade dem. Vid ungefär halv fyra så gick Moa hem och jag gick tog bussen ner till mammas jobb och där väntade jag på henne och medans jag gjorde det så tog jag några bilder (ni kommer att få se dom). När hon väl kom så åkte vi till frisören så att jag kunde klippa mig då. Och nu sitter jag i sängen och ska snart kolla på "Dubbelliv". Men jag bloggar kanske mer senare, hörs puss<3
//Hannah
Väntar på pizzorna med Moa<3
Här kommer fotona jag tog medans jag väntade på mamma:)
En nyklippt tjej!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?