Hemma efter en långdag!

Hejsan!
Nu sitter jag i sängen och är väldigt trött efter en långdag. Jag har då varit i skolan idag och i skolan så har jag haft lektionerna arbetspass, SO och tyska. Så det har inte varit så tuff skoldag men lång som sagt. Efter skolan så tog jag bussen till stallet och där red jag hästen Carcon och på ridlektionen så gjorde vi skänkelvikningar (för dom som vet vad det är). Efter att jag hade ridit så kollade jag på en annan grupp som red medans jag väntade på mamma. När hon tillslut kom så åkte jag hem, jag kom hem vid ungefär halv sju. När jag då kom hem så gick jag ut till Smulan och gav henne mat. När jag var klar med det så gick jag in och då var mormor och morfar hemma hos mig (det var ingen överraskning, jag visste det innan). Så det är kul att dem är här, jag tror dem stannar tills på torsdag. Men i alla fall. När jag hade träffat dem så åt jag mat med alla, mormor, morfar och familj. Sen efter det så gick jag och duschade. Och nu sitter jag i sängen och ska snart gå och lägga mig, kanske läser en tidning eller Twilight boken en liten stund. Just det, det var en sak jag ville fråga alla mina bloggläsare om. Jag känner och har tänkt på detta att jag skriver väldigt mycket om var jag gör på dagarna och ni läsare kanske vill att jag ska skriva om lite annat också eller om ni vill fråga mig nåt. Och om ni vill det så kan ju ni kommentera en liten kommentar här nedanför. Det skulle vara kul om ni gjorde det, om ni vill det då!:) Men jag måste gå nu. Men godnatt och vi hörs imorgon, bloggar mer imorgon. Puss<3
//Hannah
Godnatt!<3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?