HEMMA!

Hejsan allihopa!
Nu är jag äntligen hemma från en skön vecka i Sälen!:D
Jag har då varit i Sälen med min familj och min moster och kusinerna, Emil och Agnes. Vi hade det jätte skönt och för det mästa bra väder. Jag åkte också lite skidor med en kompis till mig som heter Johanna. Men nu är jag hemma, vi kom hem igår natt vid ungefär vid halv ett. Det är väldigt skönt att va hemma igen och jag har saknat bloggandet men nu sätter jag igång igen!:) Idag så har jag inte nåt specielt planerat, tar dagen som den kommer bara. Jag hade inte så mycker mer att skriva nu men här kommer lite bilder från Sälen. Jag bloggar mer senare, hörs puss<3
//Hannah
Den stora snögubben Gustav, i Lindvallen!



Dom här bilderna kommer ifrån vår sista kväll i Sälen!

Här är den mysiga stugan som vi både i!


Dom här bilderna kommer från backen, sista dagen i Sälen!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?