Haaanasslööv!

Hejsan!
Idag har man haft en helt ok dag. Jag har haft profilridning, matte, engelska och NO idag i skolan. Och det var väl helt ok. Efter skolan så åkte jag och Moa till stan och åt lite på MC. Sen när jag kom hem efter stan så gick jag ut till Smulan och sen gick in. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Men imorgon så ska hela skolan till Hanaslöv. Ska bli skit kul!:D Men extra kul ska det nog bli för Zoe som ska åka skidor första gången i hennes liv, lycka till gumman!<3
Men imorgon efter Hanaslöv så ska jag ha Boogie Woogie träning, få se hur mycket jag orkar av det;)...
Så imorgon så kanske jag inte bloggar så jätte mycket, det blir i så fall på kvällen. Men nu måste jag gå så att jag kan göra ioning mig så att jag kan gå och lägga mig och så att jag orkar morgondagen!:D Men har det det så bra så länge alla bloggläsare och godnatt!:) Puss<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?