Godnatt!

Hejsan!
Nu sitter man i sängen och snackar med Moa lite men jag ska snart gå och lägga mig och läsa i Twilight boken, får hoppas att jag verkligen gör det den här gången. Men i alla fall, idag i skolan så har vi haft idrott, svenska, musik och bild. Det har varit en helt ok dag. Efter skolan så har jag då varit med Moa och Zoe. Och sen vid halv sju när Moa och Zoe hade gått hem så åkte jag till Boogie Woogie träningen. Sen vid halv åtta när träningen var slut så var jag väldigt trött och svettig så då åkte jag hem och duschade och nu sitter jag då med Moa och snackar lite med henne. Det är en sak jag har funderat på och det är att om jag ska har frågestund eller inte på bloggen, om ni tycker att jag ska ha det eller nåt annat så kan ni väl kommemtera en liten kommentar!:) Men nu måste jag gå men bloggar mer imorgon, godnatt, puss<3
//Hannah


Moa

Ja,det kan du väl ha?:)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?