Onsdag 5 december 2012

Hejsan!
Nu blev jag precis klar med läxorna och nu sitter jag och lyssnar på musik. Efter att jag har skrivit detta inlägg så ska jag kolla lite på bloglovin och sen lägga mig, känner att jag behöver sömn.
Innan idag så har det ju varit som vanligt, men idag så var det den dagen i veckan som vi inte får typ nån rast mellan varje lektion och då blir man lite trött i huvudet. Men i alla fall efter skolan så tog jag bussen till satllet. På ridningen så fick jag rida hästen Carla som ni ser bild på nedanför↓ som jag inte har ridit nån gång innan mend et var väldigt kul att rida henne. Efter stallet så åkte jag hem duschade, åt mat och gjorde läxor. Men som sagt snart så ska jag lägga mig.
Ja, jag hade inte mycket mer att säga just nu så vi hörs imorgon. Jo, förresten jag vet att jag har varit väldigt dålig på veckans bild och text och veckans lapp men jag ska försöka att förbättra mig med det. Godnatt, kram♥
//Hannah
Carla





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?