Onsdag 12 december 2012

Hejsan!
Nu skulle jag egentligen kolla på Bonde söker fru men det blev inte så lyckat eftersom att vi hade spelat in det men tydligen så gick inte det så nu är det inte inspelat. Så antingen så får vi kolla på det nu men då har vi typ missat halva avsnittet. Så jag vet inte riktigt hur det blir. Om det inte blir nåt så ska jag nog lägga mig.
Men innan idag så åkte jag till stallet efter skolan och jag red Carla som ni kan se på en bild nedanför. Det var jätte roligt och hon var jätte duktig, det är så kul och rida henne!:D Efter stallet när jag kom så gjorde jag inte så mycket duschade oh lyssnade på musik bara. Just det, imorgon så händer det en speciell sak här på bloggen! Kan ni gissa vad det är??;) (kommentera er gissning!:))
Men nu kanske jag ska kolla lite på bloglovin och sen lägga mig.
Så vi hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
Carla
Carla↑





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?