Nytt i garderoben

Hejsan!
Nedanför så kan ni ser bilder på vad jag fick med mig hem från den lilla shopping rundan på stan idag som jag hade med min mamma. Själv är jag väldigt nöjd med köpen, Vad tycker ni?

Just nu så gör jag inte så mycket men ska snart göra ioning mig och sen lägga mig. Idag har inget speciellt hänt förutom att jag var på stan med mamma efter skolan.
Imorgon så är det onsdag och för min del så betyder det att jag har ridning och det ska bli jätte roligt.
Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga så vi hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
Svarta snygga skor med endå enkla som jag hade tänkt ha i skolan, dessa ersätter
dem som jag redan har eftersom dem som jag har i skolan nu är så slitna.
Är köpta på Din Sko i stan.
Vita snygga vinterkängor som man kan ha när man t.ex. leker i snön eller nåt. 
Köpta på Din Sko i stan.
Mörk och ljusblåa jeans. Köpt på H&M i stan.
Jeansskjorta, köpt på H&M.
En vitt t-shirt med peace märke på sig, köpt på H&M.
En leopardblus och en svart blus med pärlor runt halsen (på kragen).
Köpt på H&M båda två i stan.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?