Mormor och morfar

Hejsan!
Dålig uppdatering jag vte men jag har fullt upp nu på dagarna. Eftersom jag är hos mina kusiner och mormor och morfar, ska ju fira jul här och det kommer att bli jätte mysigt. Imorgon är det ju julafton och det känns lite spännande. Få hoppas att man får några julklappar ;). Jag och Moa har bestämmt att vi ska göra en video på vilka julklappar vi har fått och jag hoppas att jag kommer att kuna göra den här hos mormor och morfar men om jag inte hinner det så gör jag det när jag kommer hem.

Idag så har jag varit i kyrkan och så som jag är dum så har jag glömt mitt häfte där jag ska fylla i saker när jag har gått i kyrkan så istället får jag skriva på en lapp. Sen har jag bara varit med mina kusiner och det har som klart varit mysigt och kul. Just nu gör jag inte så mycket bara tar det lugnt.
Har inte mycket mer att skriva så vi hörs, puss oh kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?