Lördag 15 december 2012

Hejsan!
Nu precis så pyntade jag och min lillsyrra julgranen och nu har jag verkligen julkänsla (resultatet ser ni nedanför). Innan idag så har jag varit i stallet hela dan, det var självklart jätte roligt. Jag var då trainee men jag gjorde också en snögubbe med Agnes:D, så det var skoj i stallet. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag än det jag har berättat. Imorgon blir det också stallet men först kyrkan. I stallet så är det Luciashow och då ska jag vara med, det kommer att bli jätte roligt hoppas jag. Men nedanför så ser ni några bilder från dagen. Så vi hörs för nu måste jag fixa lite grejer tills imorgon, puss och kram<3
//Hannah


Snögubben som jag och Agnes gjorde, vi döpte honom till Lennart;) Haha:P

Julgranen före pyntningen:


Julgranen efter pyntningen:







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?