Ett år!

Hejsan!
I detta inlägg så tänke jag berätta det speciella som skulle hända idag på bloggen. Vissa kanske redan har listat ut vad som ska hända på grund av rubriken. Men för dem som inte har listat ut det än så tänker jag berätta det nu....
Den 13 december 2011 så skapade jag denna bloggen och det betyder att idag så har min blogg funnits i ett år! Det käns som om ett år har gott väldigt snabbt sen jag gjorde denna bloggen men det har varit en underbar tid, bloggen har ändrats på utseendet ganska mycket under denna tiden. Nedanför så kan ni se ett lite college på vilka olika headrar jag har haft under det här året och när man kollar på dem så kan man se förändringen mellan headrarna och det är ju kull att se. Dessa headrar som ni ser är dem jag hittade i arkivet och vad jag hade i datorn och jag tror att det stämmer ungefär i vilken åning jag hade dem. När jag sammtidigt tittade i arkivet så tittade jag på lite gammla bilder som jag har laddat upp på bloggen innan och när jag såg dem så kom det upp roliga minnen och det är ju jätte roligt att man får den känslan.
Men det jag vill säga med detta inlägget är att jag då har haft min blogg i ett år och att det har varit ett underbar år och att det kommer att bli flera underbara år med denna bloggen!♥   Kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?