Onsdag 15 augusti 2012

Hejsan!
Igår så hade jag ganska många besökare på bloggen och det är ju jätte roligt. Men det skulle vara enu roligare om ni frågade också, vad inte rädda för att fråga!:) Gå in HÄR för  att ställa din fråga eller frågor.

Men nu över till min dag. Jag har inte gjort så mycket idag eller jo det har jag nog. Först på förmiddagen så tränade jag Boogie Woogie och sen på eftermiddagen så rid jag, det var jätet roligt. Jag fick Tato (hästen som jag red) i form och jag känner mig jätte nöjd över mig själv och jättte nöjd med hästen hur duktig han var:D. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Få se om jag hittar på något, jag ska nog ta det väldigt lugnt för jag är väldigt trött efter dagen. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Hästen jag red, Tato:D.
Bjuder på denna bild så att det inte blir för tjatit med bilden på Tato. Bilden är när jag och Moa var och fotade i bokhultet. Vad tycker ni om den?


Wilma

Sv: tack! :D



URL: http://wilmafur.blogg.se


Ella

Sv: Dom finns på TRS´s hemsida.

Svar: Ok, tack så mycket:D
Hannah Utterström



URL: http://ellasphotos.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?