Ny design!

Hejsan!
Nu efter sommaren och när skolan börjar så ska jag byta design. För just nu så är jag inte alls nöjd med min design. Den är tråkig och inte snygg och sen så kan jag bara ladda upp mina bilder i bara 500 och eftersom jag har blivit mer intresserande av att fota så vill jag ha en design där jag kan ladda upp mina bilder större. Och nu när jag känner så här med min design så är det faktikst inte jätte roligt att blogga. Det känns bara tråkigt och blogga på sin blogg när man inte är ett dugg nöjd med den. 
Men nu går vi över till roligare saker. I Onsdag så red jag. Det var jätte jätte roligt. Igår så var jag med Moa och fotade bilderna vet jag inte när dem kommer upp eftersom jag inte är så sugen på att blogga. Idag så har jag också varit med Moa. Men den var bara en liten stund. För klockan halv ett så skulle jag på boogie woogie träning. Jag kan ju berätta att jag ska tävla i Göteborg snart. Jag ska både tävla i boogie woogie och bugg. Min partners tjej i bugg har brutit foten så det är därför jag också ska tävla i bugg. Jag har också varit i stallet idag. Jag hjälpte min lillasyster för hon har börjat rida igen. Det var nog det jag hade att säga nu. Och som sagt så vet jag inte när jag bloggar igen. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Här är en bild på den hästen jag red i Onsdags. Den heter Tato.


Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)



URL: http://jaasses.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?