Längesen!

Hejsan!
Det var väldigt längesen nu sen jag bloggade här. Men nu ska jag försöka att blogga så mycket som jag kan. Men jag tror att det inte kommer att bli så mycket bloggning åndå. För det är så mycket som händer på dagarna och då hinner jag tyvärr inte blogga. Men jag ska försöka så gott jag kan. Sen är det så roligt att ni fortfarande läser min blogg även när jag inte bloggar, det bli jag jätte glad av!:D. Jag kan ju berätta lite kort vad jag har gjort när jag inte har bloggat. Den veckan sonm alla tidinställda inlägg kom. Så hae vi ju besök av danska vänner och vi åkte också till Öland. Veckan efter när det inte var några tidinställda inlägg så åkte vi upp till Östersund och hälsade på vänner och i slutet av den veckan så var vi hos mormor och morfar. Anledningen till att det inte var några tidinställda inlägg den veckan var att jag inte visste att vi skulle bort den veckan också. Jag kommer att berätta mer om mina äventyr dem här två veckorna i andra inlägg och lägga upp bilder. Så det kommer snart hoppas jag. 
Men just nu så är mormor och morfar hos oss och idag så har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt. Blandannat så har jag köpt lite saker när jag inte har bloggat men det ska jag visa er i ett videoinlägg nån gång, men det kommmer att komma upp. Det var nog det jag hade att säga just nu, men vi hörs. Puss och kram♥
//Hannah
 
Med denna bilden så säger jag att jag är tillbaka på bloggen!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?