Fredagsmys med tjejerna!

Hejsan!
Idag efter skolan så cyklade Zoe, Cajsa, jag och Moa hem till Moa. Där hemma hos henne så tände vi ljus och pratade och hade det mysigt. Sen efter ett tag så var jag tvungen att åka hem.
Idag i skolan så hade vi vanliga lektioner, det var jobbigt.
Imorgon tidigt tidigt på morgonen så åker jag till Göteborg för att tävla i bugg och boogie woogie. Tävlingen håller på hela dan. Så då ska vi övernatta i Göteborg. Och på söndagen så ska jag besöka min farfar och Eva. Dem ska också kolla på mig när jag tävlar imorgon. Så det kommer nog inte bli nån bloggning i helgen, men det får ni stå ut med. Det här blir ett snabbt inlägg eftersom jag måste packa och lägga mig tidigt. Så godnatt, puss och kram♥
//Hannah


catrin

fin blogg

Svar: Tack så mycket!:D Detsamma:) och häftig header:)
Hannah Utterström



URL: http://casan.blogg.se


Irma

vilken härlig header du har!

Svar: Tack, det inte jag som har gjort den hänger ihop med designen, men tack ändå!:D (ska snart göra en ny:)) Detsamma och fin blogg:)
Hannah Utterström



URL: http://irmalaleh.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?