Skola, Moa, stall, hemma!

Hejsan!
Nu sitter man hemma och har ganska tråkigt. Men man ska snart gå och hoppa in i en varm dusch och sen gå och lägga sig och läas i Twilight boken kanske. Men idag så har jag varit i skolan och det har varit chill. Vi har bara haft tre lektioner och typ två timmars håltimme. Vi slutade kl fem över två och då cyklade jag och Moa till stallet. Där borta så åt vi mellanmål och sen gick ut till satllet och gick tilld en hästen jag skulle rida. Jag red Krydda som ni kan se på en bild nedanför. Vi hoppade, det var kul. Men jag höl på att trilla av två gånger men jag höl mig kvar i sadlen som tur va. När jag red så filmade Moa mig. så om ni vill se dem så kan ni gå in på hennes blogg och det gör ni genom att klicka HÄR, men jag tro inte att dem har kmmit upp än men jag säger till när dem gör det. Men nu måste jag gå. Är faktiskt lite trött men det är bara att ta ny tag för imorgon är det ju skola igen. Men men inget man kan göra nåt åt. Men godnatt alla fina och underbara läsare. Puss och Kram<3
//Hannah

Vad har ni gjort idag?


Det här är hästen jag red idag!:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?