Mina köp!

Hejsan!
Idag som ni vet så har jag varit i stan med dem underbara vännerna Zoe och Moa<3. Vi var i stan i stort sett hela dan. Kom hem ungefär vid halv fem. Och då satte jag mig och åt mat. På stan så åt vi på MC. Mina köp kan ni se här↓ nedanför. Jag skulle igentligen träffa min mamma på stan men så blev det inte. Jag skulle ha tagit mina hål men det hann jag tyvärr inte, så får göra det nästa helg. Men i alla fall, just nu ska jag bara göra lite små pyssel här hemma och senare kolla på "Lets Dance" som min lillasyster spelade in till mig igår. Men jag hade inte så mycket mer att säga just nu men jag bloggar mer senare. Puss<3
//Hannah
Vad har ni gjort idag?:)

Öronhängen Glitter, 59,90kr/ Armband Glitter, 34,90kr/ Ring, Ginatricot 99kr (halva priset, 50kr)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?