Min väldigt lyckad måndag!

Hejsan!
Nu har man blivit klart med tyska glosorna för idag och ska nu gå och göra ioning mig och sen läsa klart kapitlet i Twilight boken som jag började på på svenskan, vi läser på svenskan. Idag i skolan har varit bra men det har varit tomt utan Moa. Hon är sjuk och få hoppas att hon blir bättre snart, krya på dig gumman!♥ Efter skolan så cyklade jag och Cajsa hem till mig. Hemma hos mig så åt vi mellanmål, bakade och gick ut till Smulan. Ja, det har varit min måndag. Hur har er måndag varit?:)
Imorgon så är det tisdag. Då ska man till stallet efter skolan och jag ska rida Krydda för sista gången, få hoppas att det kommer att gå bra. Men nu måste jag gå. Men bloggar mer imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Här kommer några bilder från eftermiddagen med Cajsa.
Kanske inte så jätte bra bild, men men. Men här är hon lilla söta Cajsa♥

Glada jag!:D

Och glada Cajsa!:D



Så här blev resultatet efter att vi hade bakat våra schackrutor, dem var jätte goda, MUMS!:D
(Kanske kommer en bild på receptet imorgon)


johanna

haha kommer nog aldrig våga ta hål:(

tack så jätte mycket!:D



URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/


Moa

Nww,saknar dig med:)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?