Ett snabbt inlägg!

Hejsan!
Det här blir ett snabbt inlägg för jag känner mig trött och vill gå och lägga mig. Men jag kan först berätta om min dag. Jag har varit i skolan, som vanligt. Det ska bli så himla skönt att ha långhelg. Jag ska göra ganska mycket då. På lördag ska jag på dantävling i Skåne, jag ska dansa Boogie Woogie. På söndag blir det jazz-dans och uppvisning av Boogie Woogie på Jivers där jag dansar, det ska vara avslutning. Sen ska jag också sätta upp studsmattan men få hoppas att det blir fint väder bara. Men i alla fall. Efter skolan så åkte jag bussen hem och åt mellanmål och sen satte mig och pluggade. Jo, förresten jag hade profil-ridning idag och det gick sådär, det var väldigt jobbigt. Jag red en häst som hette Chuck och han är väldigt seg av sig.
Men nu måste jag gå. Men vi hörs imorgon, godnatt. Puss och Kram♥
//Hannah

Vad ska ni hitta på i långhelgen?:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?