Dålig uppdatering!

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte varit så sugen på att blogga men nu är jag lite mer sugen på att blogga.
Jsg kan börja med att skriva om min lördag. På morgonen så åkte jag till skåne för att tävla i boogie woogie. Det gick bra, jag är nöjd. Vi kom trea av sex, så det tycker jag är bra. Vi tävlade mot äldre för dem hade satt ihop juniorerna R och 35+ R (R står för regunal) med hos ungdom R. När jag kom hem från tävlingen så gick jag ut och hoppade studsmatta. Sen så gjorde jag inte så jätte mycket den lördagen.

Idag så har det varit en lugn dag, i alla fall på förmiddagen. På förmiddagen så har jag pluggat matte ganska länge. När jag var klar så gick jag ut och spelade fotboll på studsmattan med mina syskon. Sen på eftermiddagen så slappade jag lite i hängmattan sen så byte jag om till jazz-dansen. Sen näär jag kom hem från dansen så åt jag bytte om till boogie woogie kläder och åkte till jivers för att ha uppvisning där som avslutning för dans kurserna, det var väldigt kul.

Men nu sitter jag i tv soffan och kollar på Lets Dance som jag inte hann att kolla klart på i fredags så jag måste sluta att skriva för nu vill jag titta på det. Tror inte att det blir mer inlägg idag, få se. Men vi hörs, godnatt. Puss och Kram♥
//Hannah
Så här ser priset ut som vi fick i fredags.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?