Pepparkakor!

Hej alla blogg läsare!
Sen det senaste inlägget så har jag varit ine på fb och fixat med min blogg och då varit med Moa också. Men hon gick hem vid typ sex och då när hon hade gått så fixade jag klart min blogg för hon "nästan" förstöde min blogg hahaha:P men innan hon gick så hade hon fixat min blogg, såklart hon fixar det<3 men jag fixade några små detaljer. När jag hade fixat min blogg så skulle vi äta, vi åt fisk och potatismos det var MUMS;D, ja i alla fall sen när jag hade ätit så skulle jag och lillsyran baka pepparkakor, det gick bra men sen så orkade jag inte att baka mer och då gick jag och satte mig framför tv och tittade på Bonde Söker Fru, Louese och Per-Ola gifter sig! Och sen när det var slut så satte jag mig framför datorn och började blogga. Det var det jag hade att skriva nu och jag kommer nog inte blogga mer idag men jag kommer självklart att blogga mer imorgon, ses då!;)
Kram o Puss
Hannah
Här kommer lie bilder från pepparkaksbakningen!;)
Jag som bakar pepparkakor!:)
Jag och lillsyrran som bakar pepparkakor!:)
Så här blev dom!:) Goda:D
Goda pepparkakor! MUMS:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?