Julafton!:D

Hej!
God Jul och Gott Nytt År alla bloggläsare önskars från mig, Hannah!:D
Idag när jag vaknade så kom mormor in med  ett ljus som hon brukar göra varje år ,mysigt:)
Sen vid kvart över nio så kollade jag, lillsyran och storebrorsan på julkalendern, den slutade så bra;)
Sen åt vi frukost. Efter det så gick jag upp och tog på mig kläderna. Sen hjälpte jag mamma att fixa med julbordet. Sen gick jag ut till Smulan och sa God Jul till henne också fick hon vara ute och hoppa lite. Och tillslut så fick vi äta på julbordet, det var väldigt gott. Och nu sitter jag med Wilma och pysslar lite. Och sen vid tre ska vi se Kalle Anka, som vi gör varje år, det är så mysigt. Sen vid fyra ska vi gå till kyrkan, inte så kul men efter kyrkan kommer ju tomten, få se var jag få, men det får ni veta mer om senare idag.
God Jul på er alla och har en underbar fårtsett jul!:D
Kramar o Pussar<3
Hannah
Så här såg julbordet ut idag!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?