Home is best!

Hallo!
Hejsan nu har jag kommit hem från skolan och har precis ätit mellamål men innan jag kom hem har jag då varit i skolan och idag hade jag ridprofil på morgonen, vi har profiler på min skola och ridprofil är då att vi har teori och var tredje gång ridning, vi har ridprofilen i teleborgs stallet. Ja i alla fall, vi har också haft Matte men på den lektionen så hade vi nån lagtävling i matte och sen chillade vi typ bara, vi har också haft NO, som jag berättade om innan i förra inlägget, och sist men inte minst så hade vi SO med världens roligaste lärare Ola, men på SO lektionen så tittade vi bara på en tråkig film om romarna TVÅ gånger det var ass tråkigt och långtråkigt, men till sist fick vi sluta och då tog jag bussen hem och åt mellamål och sen satte mig framför datorn och började blogga;)
Det var det jag hade att skriva nu men jag kommer att blogga mer sen!:)
Hej så länge:)
Hannah
Me:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?