Hemma!

Hej igen!
Efter skolan som slutade vid typ halv tre så tog jag bussen till stallet TRS (teleborgs ryttarsällskap).
När jag kom dit så bytte jag om och åt mellamål. Sen så gick jag ut till den hästen som jag skulle rida (krydda) och borstade lite. Sen så hade vi teori och sen red vi, vi hoppade. Jag hoppade typ 70cm med krydda det var ass kul, jag är faktiskt stolt över det hahaha:P. Ja i alla fall sen kom mamma och skulle hämta mig. Och när jag kom hem så gick jag ut till Smulan (min kanin). Sen gick jag in och gjorde mat, sen åt jag och nu sitter jag och chattar med moa<3. Ja det var det jag hade att skriva nu men jag kommer nog att blogga mer sen, ses;)
Kram<3
Hannah


moa

Högt du hoppade med krydda hon som är så jobbig



URL: http://moasfotobok.blogg.se/


Hannah

du menar jag som är så duktig;) hihihi...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?